Motor |
Vzduchem chlazený se čtyřmi protilehlými válci |
Konstrukce |
Dvoudílná kliková skříň z hořčíkem legované slitiny, svisle rozdělená, s litinovými válci, písty z litého legovaného hliníku. Čtyři kliková ložiska. Hlavice válců z lehké slitiny s duálními sacími kanály.
|
Vnitřní průměr a zdvih
|
75 mm × 64 mm
|
Obsah motoru
|
1131 cm3
|
Rozvod
|
OHV
|
Palivový systém
|
Mechanická palivová pumpa, jednoduchý karburátor SOLEX
|
Maximální výkon
|
25 koňských sil = 18,4 kW při 3300 ot./min
|
Max. točivý moment
|
7,60 m kg
|
Převodovka
|
Čtyřrychlostní ruční nesynchronizovaná převodovka s pohonnou jednotkou vzadu. Diferenciál s omezeným skluzem ,,samosvor". Dvoudílná skříň.
|
Převodové poměry
|
První - 3,60; Druhý - 2,07; Třetí - 1,25; Čtvrtý - 0,80; Zpátečka - 6,6
|
Konečný převodový poměr
|
4,43 : 1
|
Redukční převodový poměr
|
1,4 : 1 při 2000 ot./min
|
Brzdy
|
Lanky ovládané bubnové brzdy na všech kolech
|
Řízení
|
šnekové
|
Vpředu
|
Samostatné, příčné torzní mnoholisté pružiny a teleskopické tlumiče. Hlavní otočný čep.
|
Vzadu
|
Samostatná kyvadlová náprava s dvojitou torzní pružinou a pákovými tlumiči. Na zadních poloosách redukční převody ,,reduktory".
|
Kola a pneu 4 × 16" z lisované oceli. Pneumatiky 5,25 × 16"
|
Délka
|
3740 mm
|
Šířka
|
1600 mm
|
Výška
|
1165 mm s nasazenou střechou; 1111 mm se staženou střechou
|
Rozvor náprav
|
2400 mm
|
Hmotnost bez pohonnných hmot
|
725 kg
|
Maximální rychlost
|
80 km/hod
|
Spotřeba paliva
|
8 l/100 km
|