Renovace historických vozidel - OldTimerGarage Milan Andrle

Technická data

          Technické údaje  KDF 82  :

Motor Vzduchem chlazený se čtyřmi protilehlými válci
Konstrukce
 
 
Dvoudílná kliková skříň z hořčíkem legované slitiny, svisle rozdělená, s litinovými válci, písty z litého legovaného hliníku. Čtyři kliková ložiska. Hlavice válců z lehké slitiny s duálními sacími kanály.
 
Vnitřní průměr a zdvih
 
 
75 mm × 64 mm
 
Obsah motoru
 
1131 cm3
 
Rozvod
 
OHV
 
Palivový systém
 
Mechanická palivová pumpa, jednoduchý karburátor SOLEX
 
Maximální výkon
 
25 koňských sil = 18,4 kW při 3300 ot./min
 
Max. točivý  moment
 
 
7,60 m kg
Převodovka
 
Čtyřrychlostní ruční nesynchronizovaná převodovka s pohonnou jednotkou vzadu. Diferenciál s omezeným skluzem ,,samosvor". Dvoudílná skříň.
 
Převodové poměry
 
První - 3,60; Druhý - 2,07; Třetí - 1,25; Čtvrtý - 0,80; Zpátečka - 6,6
 
Konečný převodový poměr
 
 
4,43 : 1
 
Redukční převodový poměr
 
 
1,4 : 1 při 2000 ot./min
 
Brzdy
 
Lanky ovládané bubnové brzdy na všech kolech
 
Řízení
 
šnekové
 
Vpředu
 
Samostatné, příčné torzní mnoholisté pružiny a teleskopické tlumiče. Hlavní otočný čep.
Vzadu
 
Samostatná kyvadlová náprava s dvojitou torzní pružinou a pákovými tlumiči. Na zadních poloosách redukční převody ,,reduktory".
 
Kola a pneu               4 × 16" z lisované oceli.   Pneumatiky 5,25 × 16"
 
Délka
 
3740 mm
 
Šířka
 
1600 mm
 
Výška
 
1165 mm s nasazenou střechou; 1111 mm se staženou střechou
 
Rozvor náprav
 
2400 mm
 
Hmotnost bez pohonnných hmot
 
 
725 kg
 
Maximální rychlost
 
80 km/hod
 
Spotřeba paliva
 
8 l/100 km